Vouiquipèdia:Grafia mètodica GIT

B down.svg Ceta pâge est a mêtiêt ècrita en arpetan supradialèctâl / ORB lârge.

Cette page est partiellement écrite en français.

B down.svg


Les grafies
de la Vouiquipèdia arpetana
Ortografia de Rèference Graphie englobante/uniformisée.
(Arpitania)
Grafia de Conflans Grafia semi-fonetica
(Brêsse, Savouè)
Graphie BREL Grafia semi-fonetica
(Vâl d’Aoûhta)
Grafia GIT Grafia semi-fonetica
(Vâl d’Aoûhta)
Grafia de Harrieta Grafia semi-fonetica
(Koinè)

(frp) La Grafia mètodica du Groupo Entèrnacionâl de Travâly, ou ben GMG, est una grafia fête per lo Groupo entèrnacionâl de travâly (GIT) por l'arpetan.

(fr) La Graphie méthodique du Groupe International de Travail, abrégé GMG, est une graphie faite par le Groupe International de Travail (GIT) pour l'arpitan.

Enformacions sur la grafiaChangiér

(frp) La grafia est mêsa u pouent per un Groupo de Travâly Entèrnacionâl composâ de Marc Bron (Prèsident de l'Associacion des Règents de Savoyârd) et Jean-Baptiste Martin (profèssor honorèro des univèrsitâts, Enstitut Pierre Gardette) por la France, de Raphaël Maître (chèrchior a lo Glossaire des Patouès de la Suisse Romanda) por la Suisse, de Christiane Dunoyer (dirèctrice CEFP) et Andrea Rolando (ensègnent et chèrchior) por l'Italie.

(fr) La graphie est mise au point par un Groupe de Travail International composé de Marc Bron (Président de l'Association des enseignants de savoyard) et Jean-Baptiste Martin (professeur honoraire des universités, Institut Pierre Gardette) pour la France, de Raphaël Maître (chercheur au Glossaire des Patois de la Suisse Romande) pour la Suisse, de Christiane Dunoyer (directrice CEFP) et Andrea Rolando (enseignant et chercheur) pour l'Italie.

...

Modèlos dessus VouiquipèdiaChangiér

Usâjo
En g·ènèrâl, vos pouede empleyér cél modèlo u comencement d’una pâge.

Code: {{Grafia GMG}}

  Cél articlyo ést icrit en arpetan / Grafia GMG.