Sent-Alèro-Cusson-la-Vâlmita

Cél articllo est ècrit en arpetan supradialèctâl / ORB lârge. Lo blâson panarpetan


Sent-Alèro-Cusson-la-Vâlmita[Nota 1] [sɛ̃t a.ˈleːr kjy.ˈsu lɒ val.ˈmiː.tɒ][Nota 2] (Saint-Hilaire-Cusson-la-Valmitte en francês, Sent Araire Cusson la Vau Mita[1] [sə̃t a.ˈðaj.ðə kjy.ˈsu la vɑ][Nota 3],[2] en occitan) est na comena francêsa et occitana du Forês, que sè trôve dens lo dèpartament de la Lêre en règ·ion Ôvèrgne-Rôno-Ârpes.

La mèrie de vers Sent-Alèro-Cusson-la-Vâlmita en 2017.

Los habitents du vilâjo sont apelâs le mondo de vers Sent-Alèro-Cusson-la-Vâlmita [lə ˈmɔ̃.dy dve sɛ̃t a.ˈleːr kjy.ˈsu lɒ val.ˈmiː.tɒ][Nota 4],[3].

Notes et rèferences

changiér
  1. D’aprés lo nom occitan.
  2. Les ôtres vês, prononciêvont probâblament [sɛ̃t a.ˈleː.ro ky.ˈsɔ̃ la vɑl.ˈmiː.ta].
  3. Prononçont âsse [seⁿt ɒ.ˈraj.rə kjy.ˈsu lɒ vaw ˈmji.tɔ].
  4. Les ôtres vês, prononciêvont probâblament [lə ˈmɔ̃.do dve sɛ̃t a.ˈleː.ro ky.ˈsɔ̃ la vɑl.ˈmiː.ta].

Rèferences

changiér
  1. (fr) Joan Ives Ridèl - « Trésor des parlers occitans du Velay oriental et du Sud-Forez » [PDF], 2018, p. 32, 81 (fôrma corregiêe : d’aprés la prononciacion) et pués 90 de 93.
  2. (fr) Jian-Èdmê Duforn - « Dictionnaire topographique du Forez et des paroisses du Lyonnais et du Beaujolais formant le département de la Loire », Mâcon, Protat, 1946, col. 279, 878-879 et pués 1019. Liére en legne.
  3. (fr) « Grande encyclopédie du Forez et des communes de la Loire. Le pays Stéphanois. La Vallée de l’Ondaine », Le Cotél, Horvath, 1985, p. 219-221.